Alone!


اومدم بنویسم خیلی شبیه حیوونها هستی اما …
وقتی یاد نجابت اسب افتادم
وقتی یاد وفاداری سگ و اون نگاه مهربونش افتادم
وقتی یاد نهنگ افتادم که به جفتش تا آخر عمرش وفادار می مونه
وقتی یاد شیر افتادم که اگر گرسنه نباشه ، شکار نمی کنه
وقتی یاد قو افتادم که غرورش رو خیلی دوست داره
وقتی یاد مرغ عشق افتادم که بدون جفتش میمیره
به خودم گفتم خیلی نامردیه تو رو به حیوون تشبیه کنم

ایــــن زخــم هــا
نمـک کـــــــــــم داشــت
کـــــــه
   پــاشیــــدی …

دلـــــتنگی یعنـــــی :

دقیقـــــه به دقیقـــــه گوشیتـــــو چـــــک کنـــــی

و وانمـــــود کنـــــی داری ساعتتـــــو می بینـــــی




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    saye می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1392/6/10/7 و 10:46 دقیقه ارسال شده.

    سلام..........

    وبلاگت بی نظیره.........

    من وبلاگ عاشقانه زیاد خوندم ولی مال تو یه چیز دیگه بود........

    وبلاگ من یه جورایی سرگرم کنندس....

    خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظر بدی......
    پاسخ:مرسی از لطفت عزیزم.حتما سر میزنم:)

    playful girl می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1392/5/15/2 و 16:32 دقیقه ارسال شده.

    دیگر بوی بهار هم سرحالم نمی کند

    چیزی شبیه گریه زلالم نمی کند

    آه ای خدا مرا به کبوتر شدن چکار ؟

    وقتی که سنگ هم رحمی به بالم نمی کند

    playful girl می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1392/5/14/1 و 1:57 دقیقه ارسال شده.

    سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی و لینکم کردی .منم با افتخار لینکت کردم.بازم بیا خوشحال میشم
    پاسخ:سلام عزیزم خواهش میکنم.ممنونم چشم من بعد هردفعه بهت سر میزنم!!

    playful girl می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1392/5/13/7 و 1:52 دقیقه ارسال شده.

    سلام فاطمه جاااان.خییییلی وب زیبایی داری.مخصوصا این پستت عالی بود.خوشحال میشم به منم سر بزنی.با تبادل لینک هم موافقی خبرم کن
    پاسخ:سلام.خیلی ممنونم.حتما بهت سر میزنم و لینکتم میکنم.

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: